woensdag 6 december 2017

Kadotip #3 Kousen breien voor kerst!

Wie heeft er zin om samen met ons kerstkousen te breien?!

Ik volgde vorige maand een workshop kousen breien bij Nele van Apella knits. Zij gebruikte haar patroon Vanilla tijdens de workshop. Een patroontje voor eenvoudige kousen in 3 volwassen maten. 


ondertussen ben ik lichtjes verslaafd aan kousen breien en staat het derde paar kousen op de naalden. Ik deed wat rekenwerk en maakte kleinere maatjes. Het patroontje komt deze week en volgende week stap voor stap op de blog. Wil je liever een grote maat breien dan raad ik het patroontje van de vanilla kousen aan. 

Bestel je deze week kousenwol dan sturen we het patroontje van de vanilla kousen gratis mee! (geldig bij aankoop van 2 bolletjes) Met 1 bol heb je voldoende om een paar kousen te breien. 

Wie is er ook verliefd op de streepjes wol van Wys Signature?

Mijn volgend paar zal er eentje zijn in de kerst editie met rode teen en hiel.






 



 Volg ons ook op instagram en krijg dagelijks fotootjes van hoe mijn kousen vorderen.

mijn eerste paar voor Moo:

 Mijn tweede paar voor Joske:




 en nu een derde paar voor Flor

Wat heb je nodig? 100gr kousen, eventueel een contrasterende kleur voor de teen en hiel.
4 priempjes zonder kop of rondbreinaalden van 80 cm.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten