maandag 29 juni 2020

Boven de wolken 17

Boven de wolken 17

Ik ging alleen nog wat losse patroontjes maken voor deze zomer... patroontjes waar ik veel vraag naar kreeg zoals een debardeur, het truitje met schelpjes voor dames, patroontjes waar ik gewoon zelf veel zin in had, nieuwe katoentjes die ik heel graag eens wou uitproberen...

geen samenhang gewoon leuk breien,
een paar snel klaar projectjes,
in nieuwe wolletjes/katoentjes waar ik niet aan kon weerstaan...

 en toch kon ik het niet laten om er een boekje van te maken :)

Een boekje met 8 projectjes in mijn favoriete wol/katoen van het moment, een mengeling van snelle instagram foto's en foto's waar ik wat meer tijd voor nam. 


De patroontjes zijn los verkrijgbaar via de onlineshop voor 5 euro 
alle 8 patroontjes samen staan in een boekje voor 10 euro. 

in dit boekje staat:
- een debardeur voor tieners en dames voor breinaalden nr. 9
- een debardeur voor tieners en dames voor breinaalden nr. 12
- een damestrui met schelpjesmotief
- een tanktop voor dames
- een t-shirt voor meisjes
- een truitje met verliefde wormpjes
- de smiley trui
en 
een uitdaging met jacquard!



de Steffie debardeur is gebreid met Katia ingenua


de Elodie debardeur voor breinaalden nr. 9





Scarlett in de nieuwe katoen van Fonty 'scarlett'


 

een tanktop die ik breide in minder dan een week. Ik koos voor patroontjes Saturnus maar deze keer met een open rug. 
Ik koos ook voor de katoen van Fonty Scarlett





Ik kreeg heel vaak de vraag of de Sira boxy trui uit boven de wolken 16 er ook voor volwassenen zou komen...
Ik koos voor de nieuwe katoen/Lyocell mengeling van Kremke: Morning Salutation Vegan







een paar instagram fotootjes van de Steffie debardeur en Elodie debardeur!



 
 


en nog 3 zomertruitjes voor mijn kindjes... Voor Jos en Flor koos is voor Annell Miami een smiley en een wormpje.

Het t-shirt van Moo was er eentje voor Joske maar viel een beetje groot uit... Deze is gebreid in Morning Salutation Vegan van Kremke.

De patroontjes staan allemaal boven de wolken 17!

via de onlineshop te koop als pdf en binnenkort ook als papieren boekje.
https://www.julijasshop.be/bovendewolken17

1 opmerking: